Macchina di stampa flexoPer mantene a tensione di a cinta custante, un frenu deve esse messu nantu à a bobina è u cuntrollu necessariu di stu frenu deve esse realizatu. A maiò parte di e macchine di stampa flessografica à bobina utilizanu freni à polvere magnetica, chì ponu esse ottenuti cuntrullendu a corrente d'eccitazione.
①Quandu a velocità di stampa di a macchina hè custante, assicuratevi chì a tensione di a cinta sia stabile à u valore numericu impostu.
② Durante l'avviamentu è a frenata di a macchina (vale à dì, durante l'accelerazione è a decelerazione), a cinta di materiale pò esse impedita di esse sovraccaricata è liberata à vuluntà.
③ Durante a velocità di stampa costante di a macchina, cù a riduzione cuntinua di a dimensione di u rotulu di materiale, per mantene a tensione di a cintura di materiale costante, a coppia di frenata hè cambiata di cunseguenza.
In generale, u rotulu di materiale ùn hè micca perfettamente tondu, è a so forza di avvolgimentu ùn hè micca assai uniforme. Quessi fattori sfavurevuli di u materiale stessu sò generati rapidamente è alternativamente durante u prucessu di stampa, è ùn ponu esse eliminati cambiendu aleatoriamente a magnitudine di a coppia di frenata. Dunque, nantu à a maiò parte di e macchine da stampa flessografiche à bobina più avanzate, hè spessu installatu un rullu flottante cuntrullatu da un cilindru. U principiu di cuntrollu hè: in u prucessu di stampa nurmale, a tensione di a cinta di materiale in corsu hè uguale à a pressione di l'aria compressa di u cilindru, risultendu in una pusizione di equilibriu di u rullu flottante. Ogni ligeru cambiamentu di tensione influenzerà a lunghezza di estensione di l'asta di u pistone di u cilindru, guidendu cusì l'angulu di rotazione di u potenziometru di fase, è cambiendu a corrente di eccitazione di u frenu di polvere magnetica attraversu u feedback di u signale di u circuitu di cuntrollu, in modu chì a forza di frenata di a bobina pò esse aghjustata secondu u materiale. E fluttuazioni di a tensione di a cinta sò aghjustate automaticamente è aleatoriamente. Cusì, si forma u sistema di cuntrollu di a tensione di prima tappa, chì hè un tipu di feedback negativu à ciclu chjusu.
Data di publicazione: 27 di settembre di u 2022